GR8 SCIM, solutia inedita pentru implementarea sistemului de control intern managerial: rapid, eficient si sigur.
Sistemul informatic GR8 SCIM este conceput pentru a oferi suport institutiilor publice in vederea implementarii Sistemului de Control Intern Managerial, conform Ordinului 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.
Este singura varianta legala ce poate fi folosita pentru implementarea SCIM-ului. Conform Ordinului 600/2018, Anexa nr. 2: “In masura in care dotarea tehnica si pregatirea personalului permit, operatiunile de avizare, aprobare, distribuire etc. a procedurilor se pot derula si prin utilizarea sistemelor informatice, cu mentiunea ca acest fapt sa fie luat la cunostinta de intreg personalul.”
GR8 SCIM reduce durata activitatii si eficientizeaza procesul de elaborare si actualizare a documentatiei, atat a procedurilor documentate (operationale si de sistem), cat si a documentelor generale de genul: Registrul Riscurilor, Situatii de raportare periodica, Obiective generale si specifice, Codul de etica, etc.
Toata documentatia este actualizata la zi, in functie de modificarile legislative.
Beneficiile sistemului informatic GR8 SCIM:
– ofera sabloane cu toata documentatia necesara implementarii celor 16 standarde ale Ordinului 600/2018;
– acces rapid la documentatie;
– autocompleteaza automat datele institutiei in toate documentele;
– tine evidenta editiilor si reviziilor;
– permite introducerea unor variabile precum: nume si prenume, functie, departament, acestea putand fi actualizate in aplicatie si existand posibilitatea de a salva modificarile pe un intreg departament, astfel economisindu-se foarte mult timp;
– permite codificarea automata a procedurilor documentate;
– se realizeaza periodic copii de siguranta ale softului si ale bazei de date, astfel eliminandu-se riscul pierderii documentelor;
– istoric de versiuni ale documentelor;
– softul se poate accesa de pe orice calculator, atata timp cat se cunoaste utilizatorul si parola;
– softul genereaza automat OPIS;
– suport telefonic si online de specialitate pentru utilizarea sistemului informatic.